Server cestovni-kancelare-online.eu si pečlivě vybírá své partnery – cestovní kanceláře - pro autorizovaný prodej zájezdů. Nabízíme pouze velké pojištěné cestovní kanceláře s dlouholetou tradicí. Cestovní kanceláře mají ověřené certifikáty o pojištění proti úpadku, které kontrolujeme a prověřujeme u pojišťoven. Uživatelům tak doporučujeme nákup zájezdu bez rizika. Potvrzení o pojištění cestovní kanceláře naleznete cestou odkazu na naší úvodní stránce.

Jak reklamovat zájezd u cestovní kanceláře

 

Pokud nejste se službami cestovní kanceláře spokojeni, můžete uplatnit právo na reklamaci zájezdu. Reklamovat musíte nejpozději do tří měsíců od ukončení zájezdu, avšak měli byste nahlásit nespokojenost se službami neprodleně. A to přímo u pořádající cestovní kanceláře.

Byla-li cestovní smlouva uzavřena s cestovní agenturou (např. při nákupu zájezdu přes internet), lze právo na reklamaci uplatnit i zde. Reklamaci můžete oznámit i delegátovi zájezdu na místě.

Cestovní kancelář zodpovídá za všechny závazky stanovené v cestovní smlouvě, tedy i za služby třetích stran (např. hotelu apod.). Proto vždy uplatňujte reklamaci u cestovní kanceláře.

Neplatí však nárok na vrácení plné ceny za zájezd, ale pouze rozdílu mezi poskytnutými službami a službami, které měly být podle cestovní smlouvy poskytnuty. Počítá se s tím, že pokud omezené nebo náhradní služby přijmete, souhlasíte s nimi a tedy odpadá nárok na plné vrácení ceny zájezdu.